Alla inlägg under juli 2009

Av Lize / Anki - 17 juli 2009 05:20

Här sitter jag, 05.20, i väntan på nya äventyr. Skjutsen anländer inte förrän 05.45 så det är ett litet tag till. 05.46 beger vi oss till Stockholm där vi ska hämta upp mina systrar som precis ska ha landat på arlanda från USA!


Så igår, torsdagen den 16:e juli 2009, jobbade jag för sista gången i Kärnan. Men en bra avslutning var det :D Trevliga personer kom och fick sommarfina naglar samt mitt fina visitkort. Även värnamo nyheter dök upp igår efter 3 timmars tidigare samtal. Det var riktigt trevligt må jag säga. Tyvärr så var inte min rödluva där och missade det roliga men det kommer inte bli den sista gången ni hör från oss kan jag lova er i alla fall ;)

Dessa tre veckor som vi har varit där konstant (i princip varje dag :O) har varit intressanta :P Men lite stålar har man dock tjänat in :D höhö!


Men den 25:e juli kommer vi lokalisera oss i flanaden! Marknad = mycket folk = mycket pengar = vi lever lyckligt i alla våra dar!

Så, ni som missade oss i kärnan får ta vara på chansen och ta vägarna förbi! Självklart vill man ju bli en superhjälte eller hjältinna från topp till tå, right? :)


Men nu börjar tiden rinna iväg Ha det bäst här i värnamo, så gott det går iallafall så hörs vi kanske efter min och lizes semester!


STOCKHOLM, here I come! smell you later mates!!

Av Lize / Anki - 2 juli 2009 19:38

I måndags inträffade den stora händelsen: Invigningen av A.L.Colors drop in. Några nyfikna kom förbi för att piffa upp sig lite extra inför beach -09.

Idag är det torsdag och jag är precis hemma efter stängningsdags. Snart blir det möjligtvis en powerkopp kaffe. (bla bla bla väldigt intressant). 

Något som är intressant är dock att det för en gångs skull händer något i Värnamo, så kom förbi för att göra dina naglar till det lilla extra och ta med småsyskonen och gör om dom till superhjältar. 


bye bye, see yah in Kärnan köpcenter.


// Lize Redhead 

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards