Direktlänk till inlägg 1 juni 2009

Yeeeei!

Av Lize / Anki - 1 juni 2009 21:58

Idag hade vi sommarlovsentreprenörer vårt andra möte! Jag är jättepeppad (tack allla söta rara som hjälpte till med min idé!)

Vi pratade idag om hur man ska bemöta kunder och väldigt mycket om hur man skulle gå tillväga för att utveckla sin idé. Jag kom otroligt långt idag! (Och tusen tack för att det fanns kaffe idag och tack kaffet för effektivisering av diverse hjärnceller!) Nu hoppas jag på att idén kommer dit jag vill. 

Synd att min älskade Anki Anka inte kunde vara med idag bara :( (men jag har dina papper). 


Dagens :-)  går till att jag är glad över att ha kommit igång. 


PS. Laddar snart upp bilder på fina ansiktsmålningar, ha tålamod!

// Lize Redhead

 
 
Anders Ahlenius

Anders Ahlenius

2 juni 2009 08:15

Nu är det viktigt att ni går igenom det som niclas talade om i går, tenkamuff, facts and feelings och hur ni vill synas i er marknadsföring. Lycka till!

http://andersahlenius.bloggagratis.se

 
Niclas

Niclas

3 juni 2009 21:19

Hej Lize och Anki! Kul att ni är taggade och är på g. Var noga med att Tenkamuff för att vrida och vända på idéen noga. Viktigt oxå för att komma fram till rätt prissättning så småningom.

http://sle.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Åza

15 juni 2009 10:03

Hej tjejer,
spännande idéer, ska bli kul att se fler exempel. Hur har ni tänkt sälja era tjänster?

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lize / Anki - 17 juli 2009 05:20

Här sitter jag, 05.20, i väntan på nya äventyr. Skjutsen anländer inte förrän 05.45 så det är ett litet tag till. 05.46 beger vi oss till Stockholm där vi ska hämta upp mina systrar som precis ska ha landat på arlanda från USA!   Så igår, torsdagen ...

Av Lize / Anki - 2 juli 2009 19:38

I måndags inträffade den stora händelsen: Invigningen av A.L.Colors drop in. Några nyfikna kom förbi för att piffa upp sig lite extra inför beach -09. Idag är det torsdag och jag är precis hemma efter stängningsdags. Snart blir det möjligtvis en pow...

Av Lize / Anki - 26 juni 2009 22:31

Idag hände någon som jag hade fruktat över sen invigningen av företaget, att inte bli betald :O Okej, det är inte så illa som det låter! Dagen började såhär: Jag anlände 10 min senare till jobbet än vad  jag skulle men eftersom jag är min egna chef ...

Av Lize / Anki - 25 juni 2009 22:00

Klockan är 21.35 och jag är trött. Idag jobbade jag :D woho! Torsdag (idag), fredag och lördag kommer jag befinna mig i salong Moderné (salongen precis vid Harry's i en "tunnel". KOM FÖRBIN EN SVÄNG vet jag :D Första dagen idag gick rätt snabbt ...

Av Lize / Anki - 23 juni 2009 11:28

Lizefise och Anki anka sitter nu på möte. Var vänlig stör ej.    Snart är alla förberedelser klara! Jag (Lize) ska snart ringa om Kryolanbroschyrer. I eftermiddag beställs färger och visitkort som kommer att delas ut till behövande föräldrar. (Boka a...

Ovido - Quiz & Flashcards